Avatar billede knagen7100 Novice
04. november 2015 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explore i Windows 10

Jeg vil gerne bruge Internet Explore på min Win 10 pc. Jeg kan ikke finde Explore hverken ved at kigge i alle apps eller ved at søge i Cortona. Når jeg søger i Cortona kommer der forslaget: Skift søgemaskine i Internet Explore og man kan så komme i indstillinger i Explore.
Jeg har også prøvet at hente Internet Explore 11 fra Microsoft og derefter installere. Jeg får så at vide jeg skal genstarte computeren. Efter genstart er IE stadig ikke at finde, heller ikke i Fjern programmer i kontrolpanelet.
Hvordan får jeg installeret IE?
Avatar billede am2oft Praktikant
04. november 2015 - 17:40 #1
Hej
Prøv at søge efter

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

Det skulle gerne være den gamle explorer

Mvh.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. november 2015 - 18:30 #2
Den ligger i programmer / programmer(X86)  64Bit / 32 Bit
"Internet Explorer"
Avatar billede knagen7100 Novice
04. november 2015 - 20:18 #3
Det virkede selvfølgelig. am2oft svarede først. Lig et svar og der er point.
Avatar billede am2oft Praktikant
04. november 2015 - 21:32 #4
lægger lige et svar :-)

Mvh.