Avatar billede 1rc Nybegynder
18. november 2015 - 15:06 Der er 1 kommentar

Chromecast til Chromecast Audio ?

Hej har en Chromecast  i min projektor, og en Chromecast Audio i min surroundanlæg. kan jeg få dem til og samarbejde så når jeg ser ting over Chromecast kommer lyden ud af min anlæg ?

og hvis nej nogle der har nogle forslag til hvad jeg så kan gøre ? hvis jeg gerne vil ha det trådløst ?
Avatar billede foldager Novice
18. november 2015 - 16:12 #1
Det tror jeg ikke man kan, men jeg har ikke prøvet.
Jeg har selv koblet min Chromecast til mit lydanlæg og koblet dette til fjernsynet. Det virker fint.....men jeg forstår at du har placeret din projektor et andet sted end anlægget ikke?

Det bliver svært at løse uden et kabel tror jeg.