Avatar billede jami Nybegynder
22. november 2015 - 10:24 Der er 1 kommentar

B&O 7-55 3D

Hej

Jeg er i besiddelse af et beovision 7-55 som er et arvestykke - det er udstyret med 3D funktion og afspiller blue-ray - jeg har imidlertid aldrig rigtigt interesseret mig for denne 3D funktion idet jeg ikke har 3D film, og manualer eller håndbog fra B&O har jeg heller ikke - Nu kunne det egentlig godt være på tide at prøve at udforske denne 3D funktion, så;  er der nogen som har erfaring med dette apparat, er det korrekt at brillerne som skal bruges dertil kaldes for  "active shutter"  og hvilken slags filmformat skal der bruges - hvad kaldes formatet..

Mange hilsner og på forhånd tak - JAM
Avatar billede thov Forsker
22. november 2015 - 12:06 #1
Opret dig som bruger på sitet HIFI4ALL.dk og spørg der.
En bruger ved navn "peter pan" huserer på sitet, og han ved simpelthen alt hvad der er værd om B&O.