Avatar billede sth Novice
01. december 2015 - 10:05 Der er 1 kommentar

får ikke de rigtige data fra database

Hej
jeg har en SQL der henter data fra en oracle database og viser dem på en asp side, når jeg afvikler sql koden i PLSQL får jeg 73 linjer men når jeg afvikler sql'en på min ASP side får jeg kun 43 linjer og jeg logger på oracle med samme bruger.

Min sql:
select distinct custpt_part
  from ifsinfo.CUSTPT
where custpt_cust = '45500408'
AND (CUSTPT_LAST_DAY > SYSDATE - 180 OR CUSTPT_LAST_DAY IS NULL) order by custpt_part

Min ODBC på ASP side:

        SQLdatabase  = "IFSPROD"
        SQLlogin      = "min_bruger"
        SQLpassword  = "mit_password"
        Set Conn      = CreateObject("ADODB.Connection")
        Conn.Open "DSN="& SQLdatabase &";uid="& SQLlogin &";pwd="& SQLpassword
        conn.CommandTimeout=900
Avatar billede sth Novice
18. december 2015 - 15:47 #1
lukker