Avatar billede hobbittend Novice
02. december 2015 - 01:55 Der er 2 kommentarer

Kan ikke justere lysstyrke efter windows 10 opdatering.

Titlen siger det meste..

Har googlet lidt, men har ikke fundet en løsning...

Nogen forslag til hvad der sker?
Avatar billede zer0c00l Juniormester
02. december 2015 - 09:04 #1
Mente du LYS-styrke, som du skrev? Eller LYD-styrke?

Hvis du mener lysstyrke, er det så din Fn-tast på en bærbar, der ikke længere virker? I så fald giver det god mening, at dennes tastatur-driver skal opdateres, efter du har opdateret syresystem.
Avatar billede hobbittend Novice
03. december 2015 - 00:47 #2
Ja jeg mener lysstyrke.
Min FN virker fint - kan justere lydstyrke og alt det, og ikonet for justering af lysstyrke kommer også frem - det ændres bare ikke