Avatar billede Pawlus Novice
04. december 2015 - 16:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lyd

Hej. Har tidligere fået god hjælp herinde og håber nogen kan hjælpe mig med et presserende problem. Jeg har netop købt et Headsæt med mikrofon af mærket logik som jeg skal bruge i forbindelse med test af hjemmesider. Jeg har tilsluttet den på fronten på min PC men når jeg forsøger at optage gennem mikrofonen kommer der ingen lyd på optagelsen. Jeg har valgt headsæt som standard og tjekket diverse indstillinger. I kontrolpanel står at den virker korrekt. Hvad kan jeg ellers gøre.

Mit styresystem er Windows 10
Avatar billede kurtba Ekspert
06. december 2015 - 00:45 #1
Højreklik på dit højttalerikon nede i højre hjørne. Vælg Optagelsesenheder. Der kan du se, hvilken der er aktiv og du kan komme ind og justere osv.
Måske er der en indbygget mikrofon, som stadig er aktiv i stedet for den via  headsettet.
Avatar billede Pawlus Novice
09. december 2015 - 08:02 #2
Tak for hjælpen, nu kører tingene som de skal, så tråden kan lukkes.
Avatar billede kurtba Ekspert
09. december 2015 - 09:24 #3
Jeg lægger et svar, hvis det var min anvisning, som løste dit problem.
Avatar billede Pawlus Novice
09. december 2015 - 11:34 #4
Hej Kurtba. Ja det var din anvisning som hjalp mig, endnu engang tak for hjælpen:)
Avatar billede kurtba Ekspert
09. december 2015 - 20:32 #5
Du skal give point for at lukke tråden.
Point kan gives til den, som har lagt svar, så som udgangspunkt bør du aldrig selv lægge svar, medmindre du vil give dig selv point.
Normalt lægger man derfor kun kommentarer, indtil man beder den/de der har løst problemet om at lægge et svar, så man på svaret kan uddele pointene.
Avatar billede Pawlus Novice
10. december 2015 - 07:20 #6
Ja det var din anvisning som var med til at løse problemet. Håber det er ved at lægge et svar med pointgivning som lukker tråden ellers ved jeg desværre ikke hvordan jeg gør:)
Avatar billede kurtba Ekspert
11. december 2015 - 00:46 #7
Du har stadig ikke givet point, hvorfor tråden stadig er åben.
Jeg kan ikke lige huske, hvordan billedet ser ud, når man skal give point, men det burde være til at se, når du logger ind i tråden. Et eller andet sted står der, at du kan give point, og du skal så sætte flueben ud for det svar du vil give point, samt hvor mange point du vil give.
Det er derfor jeg skriver, at man ikke bør skrive svar, før der skal give point. Nu har du selv lagt 3 svar, og hvis ikke du ser dig for, kan du give dig selv pointene i stedet for mig.
Hvis du havde nøjes med at kommentere, havde der ikke været noget at tage fejl af, idet man kun kan give point til den, som svarer.
Nu prøver jeg så at lægge endnu et svar, som du kan tildele point og derved få lukket tråden.