Avatar billede stevenjensen Praktikant
06. december 2015 - 19:38 Der er 2 kommentarer

Højtalere til stue på 35m2

Hej gutter,
Skal bruge en musikløsning til min stue på 35m2 med højt til loftet. Så rigtig gerne det var trådløs, så jeg bare med mobil, tablet, bærbar eller lign kan smide musik på. Har ingen ide om hvordan og hvorledes det virker. Men det er helt nybyggeri, så vil helst ikke have noget som ødelægger stilen med ledninger mm.. Findes der noget for rimelig penge. De skal kunne sætte gang i en fest med god lyd og bass. Vinduerne på gerne ryste lidt. :)
Avatar billede xWeezor Juniormester
06. december 2015 - 19:51 #1
Prøv en edifier s760d mega god bas og har en fjernbetjening men ikke trådløs fordi så er lyden ikke nær sår god
Avatar billede claes57 Ekspert
06. december 2015 - 20:06 #2
jeg har en soundbar og tro mig - 300w er rigeligt.
https://www.komplett.dk/product/813182
selve pinden kan sættes under tv, eller lige over tv for bedre danse-musik-lyd. Subwoofer bare i et hjørne på gulvet (trådløs - den skal kun have strøm).
Via tv er der alm optisk kabel - men ellers, så kan du via bluetooth streame lyd fra pc/tablet/mobil (og fra gæster) til soundbar - der skal dog også strøm til soundbar, så lidt ledning er krævet.