Avatar billede Bauz Nybegynder
08. december 2015 - 10:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Onedrive i windows 10 virker ikke

Hej

Jeg har opdateret min computer til Windows 10, men det har medført et problem. Jeg plejer at blive OneDrive til backup, samt deling af mine filer med min iPad. Problemet er nu, at efter jeg har opdateret er alt der minder om OneDrive væk.

Jeg har fundet flere guides til at aktivere OneDrive, men alle guides nævner en ikon i mit taskbar. Den er der ikke. Når jeg søger OneDrive finder jeg en genvej som er død, og så vidt jeg kan se er det min gamle OneDrive mappe.

Hvordan får jeg det til at virker igen?

MVH Claus Hansen
Avatar billede Bauz Nybegynder
09. december 2015 - 10:10 #1
Slet ingen der har en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2015 - 01:02 #2
Avatar billede Bauz Nybegynder
30. december 2015 - 17:02 #3
Jeg har løst det ved at geninstallere windows 10, og det virker hermed nu