Avatar billede Guldsmeden Juniormester
10. december 2015 - 16:41 Der er 6 kommentarer

Kan MS Office på mobilen overføres til PC'en

Af en eller anden grund er der præinstalleret MS Office programmer på min Samsung S6 såsom Word, Excel, Powerpoint med flere. Det er selvfølgelig fint nok, men begrænset hvad udbytte man kan have af dem på den lille skærm. Spørgsmålet er så, om der findes en metode hvormed man kan forbinde telefonen med PC'en, så man kan bruge MS Office-programmerne dér?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2015 - 16:58 #1
Kører din telefon et Windows system?
Avatar billede Guldsmeden Juniormester
10. december 2015 - 17:20 #2
Nej, den kører Android.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2015 - 20:01 #3
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. december 2015 - 23:10 #4
Installer "Kies": http://www.samsung.com/dk/support/usefulsoftware/KIES/

Så kan du overføre dine officefiler, og derefter redigere dem i din officeinstallation på din pc.
/ptj_11
Avatar billede Guldsmeden Juniormester
11. december 2015 - 02:44 #5
Jo, men sagen er at jeg ikke har Office-pakken installeret på min nuværende PC. Er der en løsning alligevel?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2015 - 13:26 #6
#5 Jeg mente man ikke behøvede at installere/overføre på pc, men køre det fjernbetjent fra mobilen af i stort format på pc. Det var det der var min ide.

Jeg mener ikke du kan overføre det til en pc, da det kører et andet system, og er registreret til din telefon.