Avatar billede grk Novice
11. december 2015 - 08:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Parse error

Har fået denne meddelelse efter en tekst rettelse.

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/www/qxy.dk/language/english/site.lang.php on line 42

Tekst rettelse er rettet tilbage, men får stadig denne meddelelse.

## PHP Pro Bid v6.00                                                  ##
##-------------------------------------------------------------##
## Copyright ©2007 PHP Pro Software LTD. All rights reserved.    ##
##-------------------------------------------------------------##
#################################################################

define ('MSG_BTN_HOME', 'HOME');
define ('MSG_BTN_REGISTER', 'REGISTRER');

define ('MSG_USERNAME', 'Brugernavn');
define ('MSG_PASSWORD', 'Password');
define ('MSG_WELCOME', 'Velkommen');
define ('MSG_JS_NOT_SUPPORTED', 'Javascript not supported');
define ('MSG_MEMBERS_AREA_TITLE', 'DIN KONTO');

define ('MSG_REGISTRATION_ENTER_MAIN_INFO', 'Enter Main User Information');
define ('MSG_REGISTRATION', 'Registring af ny Bruger');
define ('MSG_SELL_ITEM', 'OPRET GRATIS ANNONCE');

define ('MSG_CREATE_PASS', 'Opret Password');
define ('MSG_VERIFY_PASS', 'Gentag Password');
define ('MSG_EMAIL_ADDRESS', 'Email Adresse');
define ('MSG_RETYPE_EMAIL', 'Gentag Email Addresse');
define ('MSG_CREATE_USERNAME', 'Opret brugernavn');

define ('MSG_USERNAME_EXPLANATION', 'Eksempel: blomsten756 (brug ikke Deres email adresse) <br />
Deres bruger ID indentificerer Dem til de andre brugere.');
define ('MSG_PASSWORD_EXPLANATION', 'Minimum 6 karakterer <br />
Indtast et kodeord som du bedst kan huske.');
define ('MSG_EMAIL_EXPLANATION', '');
define ('MSG_REGISTRATION_CONFIRMATION', 'Registrerings Information');

define ('MSG_REGISTER_SUCCESS_TYPE0', 'Registrering af konto er nu oprettet.<br>
Du kan nu logge dig ind med brugernavn og password.');
define ('MSG_REGISTER_SUCCESS_TYPE1', 'Registrering af konto er nu oprettet.<br>
En email er blevet sendt til Deres addresse med detaljer om hvordan man aktiviter sin konto.');
define ('MSG_REGISTER_SUCCESS_TYPE2', 'The registration is complete.<br>
The administrator will review your account and approve it manually.<br>
You will be notified by email when your account will be activated');
An email has been sent to the address you have submitted with details on how to verify your email address.');

Sidste linje er nr. 42
Avatar billede styrk Nybegynder
11. december 2015 - 09:44 #1
Hvad er linje 42 ? Du mangler sikkert en ' et sted.
Avatar billede styrk Nybegynder
11. december 2015 - 09:44 #2
define ('MSG_REGISTER_SUCCESS_TYPE2', 'The registration is complete.<br>
The administrator will review your account and approve it manually.<br>
You will be notified by email when your account will be activated<br>
An email has been sent to the address you have submitted with details on how to verify your email address.');
Avatar billede acore Ekspert
11. december 2015 - 10:00 #3
Der er '); for meget i linien

You will be notified by email when your account will be activated');
Avatar billede grk Novice
12. december 2015 - 14:31 #4
Tak for din kommentar, det kunne j bruge. Vil du sende et svar så jeg kan lukke tråden
Avatar billede acore Ekspert
12. december 2015 - 16:03 #5
Kommer her :)