Avatar billede plato Juniormester
13. december 2015 - 15:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Attributer/Egenskaber virker ikke efter Wordpress 4.4 opdatering

Hej alle

jeg lavede en fejl og opdaterede til Wordpress 4.4 For hurtigt. Efter dette kan jeg nu ikke benytte mine attributer under egenskaber for et produkt.

http://s6.postimg.org/zflqacwep/attributes_error.jpg

jeg kan godt vælge en egenskab i produkt redigering, men attribut-listen er tom. Og de eksisterer når jeg går ind under produkter->egenskaber.

jeg har prøvet at fjerne WooCommerce, hente en ny og installere denne, men dette hjalp altså ikke. Jeg har også prøvet at disable alle plugins, men dette hjælper ikke. Jeg har kørt en status over min database i cpanel, og der meldes ikke om nogen fejl.

Jeg tør ikke reinstallere wordpress, jeg er bange for at miste mine data.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede moddi100 Seniormester
13. december 2015 - 16:06 #1
Du har ikke en backup fra før opdateringen?
Avatar billede plato Juniormester
13. december 2015 - 16:16 #2
Jo det har jeg. Men så mister jeg nogle ordre i systemet?
Avatar billede moddi100 Seniormester
13. december 2015 - 16:59 #3
Ja okay, så er der tale om den gode gamle pest eller kolera. Men så er mit bedste bud at finde en udvikler, der har tid til at sætte sig ned og se på problemet
Avatar billede plato Juniormester
13. december 2015 - 17:53 #4
Jeg er i gang med at restore fra d. 6 december. Har exporteret alle data fra databasen samt lavet em lokal kopi af den ligeså. Håber jeg kan importere bagefter.
Avatar billede moddi100 Seniormester
13. december 2015 - 19:10 #5
Jeg krydser fingre for dig :)
Avatar billede plato Juniormester
13. december 2015 - 20:31 #6
Downloadede wordpress 4.3. Kopierede filerne over og overskrev 4.4. Lukker spm. Troede ik jeg selv fandt løsningen. :)