Avatar billede yuanyang Nybegynder
17. december 2015 - 21:03 Der er 1 løsning

PC fryser

Hej

Min gamle PC har det med at fryse efter brug i et stykke tid. Når det sker, ser skærmen ud som her: https://www.flickr.com/photos/9127954@N03/shares/44w96e

Jeg tænkte, at det kunne være grafikkortet, som blev varmt, men nu har jeg prøvet at skifte det ud, og fejlen opstår stadig. Jeg kan dog nu fremprovokere fejlen ved at køre Passmarks performance test - både med det gamle og det nye grafikkort i PC'en.

Nogle idéer til hvad problemet så kan være?

Mvh.
Avatar billede yuanyang Nybegynder
18. december 2015 - 17:34 #1
Testede for en sikkerheds skyld om det var skærmen, der er noget galt med, og det er det.

Lukker derfor denne.