Avatar billede dosto Praktikant
21. december 2015 - 16:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konverter til ePub.

Hejsa.
Jeg har skrevet en bog som er udgivet på Amazon, men det er desværre kun kindle brugere, som kan læse den.
Nu vil jeg så gerne konvertere den til ePub format og har downloadet Calibre, men ethvert forsøg, med forskellige indstillinger samt indput formater, er indtil videre mislykkes. Bla.a. er der mellemrum mellem linjer.
Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2015 - 17:52 #1
Hvis du vil røbe hvad bogen hedder - måske på intern post. Vil jeg da gerne prøve, om jeg kan læse den på Kalibre. Jeg har Kindle.
Avatar billede dosto Praktikant
21. december 2015 - 18:12 #2
Det er ikke noget problem at læse den, det står bare forkert.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. december 2015 - 18:25 #3
har du den originale kildetekst? Så kør epub derfra.
Konverteringer på anden hånd er aldrig optimalt.
Avatar billede dosto Praktikant
21. december 2015 - 18:46 #4
Ja, jeg har skrevet den i Word og det er den jeg bruger i Calibre. Jeg har også prøvet online convertere. Den er på Engelsk og konverteringen deler f.eks. we'll til we' ll. Et problem er også dobbelt linje skift når jeg har lavet enkelt
Avatar billede dosto Praktikant
21. december 2015 - 19:12 #5
Og så sker netop det der mange gange sker, når man endelig tager sig sammen og spørger om hjælp; jeg kæmpede videre og pludselig var den der. Tak fordi i tilbød jeres hjælp
Avatar billede claes57 Ekspert
21. december 2015 - 19:19 #6
fint - læg et svar selv, og accepter det.
Avatar billede dosto Praktikant
21. december 2015 - 19:22 #7
Det vil jeg gøre