Avatar billede Degn_1 Nybegynder
28. december 2015 - 15:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ccleaner - Mus virker ikke

Hej Eksperter,

Jeg står med det problem, at min trådløse mus ikke virker mere, efter jeg har kørt en Ccleaner, hvor jeg bedte den om at udbedre problemer (Jeg kørte den selvfølgelig uden at bede den om at tage backup).

Musen er en Lumatron. Musen fungerede upåklageligt inden jeg kørte en Cclaner og efterfølgende genstartede PC'en.
Musen virker fint, når jeg sætter den i en anden pc. Har også prøvet at fjerne enheden og installere den igen, dog uden held.

Er der nogle som kan hjælpe mig med, hvordan jeg får gang i musen igen? Er jeg nød til at geninstallere Windows igen? og vil det overhovedet hjælpe?

På forhånd tak!
Avatar billede Degn_1 Nybegynder
28. december 2015 - 16:20 #1
Lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2015 - 18:20 #2
Du fik musen til at virke igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2015 - 18:22 #3
Grunden til jeg spørger er at jeg aldrig har oplevet at CCleaner enten har lagt computerne ned eller fået hardware til at fejle.
Har brugt den i mange år, og jeg har ej heller taget backup når jeg bruger den
Avatar billede Degn_1 Nybegynder
29. december 2015 - 13:28 #4
Jeg troede jeg fik musen til at fungere igen, men kort tid efter jeg lukkede dette spørgsmål, så var den gal igen.
Grunden til at jeg mistænker Ccleaner er dette: http://forum.piriform.com/?showtopic=39246

Jeg har også selv brugt Ccleaner i mange år uden problemer, så er også selv lidt overrasket.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2015 - 14:01 #5
Ok. Det er første gang jeg ser dette og jer er forundret over dette??
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2015 - 15:17 #6
Jeg har været ude for det samme på en Bærbar det viste sig at være Synaptic Mouse driver der var skadet efter en geninstallation virkede den igen