Avatar billede Markus123456 Nybegynder
02. januar 2016 - 17:38 Der er 4 kommentarer

Grafikkort til Farming Simulator 2015

Hey

Hvilket grafikkort skal jeg bruge når det kommer til Farming Simulator 2015. Jeg skal bare bruge et billigt et, men stadig så det kan trække spillet på mere end de laveste settings.

Håber i kan hjælpe! ;)
Avatar billede Slater Ekspert
02. januar 2016 - 19:33 #1
Det kræver bare et Geforce 8600, som er et MEGET gammelt kort. Dvs. du kan køre det på nærmest hvad som helst du kan købe i dag.

Det er nemmere hvis du siger ca. hvilket budget du tænker, så kan vi sige hvad der er bedst til pengene. Og husk at sige om vi snakker stationær eller laptop.
Avatar billede kimtheman Novice
02. januar 2016 - 20:30 #2
Ja og du kan f.eks. se de forskellige grafikkorts placeringer her:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Og så tjekke op på priser på http://www.edbpriser.dk

Kim
Avatar billede Markus123456 Nybegynder
02. januar 2016 - 20:44 #3
Det er til stationær - tænker budget er 300 ca. +- 50
Avatar billede kimtheman Novice
02. januar 2016 - 20:52 #4
Hvor gammel er din computer? Og hvad slot bruger grafikkortet på bundkortet?

Mvh. Kim