Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. januar 2016 - 16:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af gamer bærbar

Jeg er i gang med at spare sammen til en gamer bærbar, og har desværre kun forstand på almindelig stationær.
Så jeg håbede at nogle smarte hoveder herinde, kunne give mig et par bud, på et par forskellige bærbarer.
Prisen er ikke det der tæller for mig, men selvfølgelig er der ingen grund til at betale, 10.000 kr. hvis du kan finde en til 7.000 der kan det samme ;)

Det vigtigste ved bærbaren, er at den kan kører League of Legends (LoL), i fuld grafik uden at lagge eller fps droppe.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. januar 2016 - 16:52 #1
jeg har over se sidste år valgt asus fra, og sat lenovo ind som mit førstevalg. Så http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/lenovo-y50-70-80ej-id-11625441.aspx til 7000kr med 256gb ssd og 15,6" full-hd, 2gb NVIDIA GeForce GTX 960M og 8gb ram (der kan være en blok mere med yderligere 8gb)
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. januar 2016 - 17:24 #2
Det ser meget lovende ud og den er jeg da slet ikke i tvivl om, at den kan kører LoL på fuld grafik xD

Anden billigste på den er til 8.500, er det fordi det er sær tilbud lige nu og her?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. januar 2016 - 17:55 #3
Januar er udsalgsmåned. Nogle er hurtigere til at opdatere priser. Så se også i dine lokale tilbud. Men 7000kr er billigt - evt tjek med sælger om data er som hos de andre - de kunne jo have tastet forkert.
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. januar 2016 - 18:16 #4
Det var bare lige at trykke på "Til butik", så kan man se præcise specs for deres bærbar, men så vidt jeg kan se er det helt det samme :)
https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/lenovo/y50-70-80ej-8gb-core-i5-256gb-ssd-15.6%E2%80%B3-gtx960m-2gb-sort-gamer-b%C3%A6rbar.html?utm_source=priser.dk&utm_medium=agregate&utm_campaign=priser.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
04. januar 2016 - 19:08 #5
der var jeg også - men jeg kan ikke give garantier for priser og evt fejl-indtastninger der.
Avatar billede FaMeQui Juniormester
04. januar 2016 - 19:28 #6
Selvfølgelig ikke men altså den har jo hvad de skriver, ellers kan man jo heldigvis kræve pengene igen :)
Men tak for hjælpen claes.

Venter lige og ser om andre har nogle bud.