Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
07. januar 2016 - 22:49 Der er 4 kommentarer

Adgang til spærret hotmail-konto?

Hejsa alle,

Efter at min hotmail-konto (Hotmail.com-email) angiveligt blev udsat for hacker-angreb, blev den spærret. Hotmail sendte så en bekræftelseskonto til min backup-email, som desværre også var lukket - måske fordi det var så længe siden, jeg havde brugt den (det var en @yahoo.dk-konto). Min sidste mulighed var herefter at bede om at få tilsendt en genopretnings-'blanket' til en ny email-adresse.

Fordi det var så længe siden (mere end 10 år), at jeg oprettede hotmail-kontoen, kunne jeg stort set intet huske af, hvad jeg havde skrevet som 'stamdata' (kontoen startede som en hurtig test af, hvad en Hotmail.com-email var for noget). Derfor failede jeg i alle de tre forsøg, jeg fik, for at indsende genopretnings-'blanketten'.

Herefter fik jeg en email fra Hotmail om, at min konto var endegyldigt spærret, og at jeg ikke ville få flere muligheder for at forsøge at genoprette adgangen. Det var antagelig en robot, der sendte emailen - ligesom tilfældet var for genopretnings-'blanketterne'.

Kender nogen af jer til andre muligheder for at genoprette en Hotmail-konto? Måske der findes en rigtig menneske-email-adresse, man kan skrive til?

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2016 - 23:11 #1
Avatar billede chefen1924 Nybegynder
08. januar 2016 - 00:25 #2
Det kan stadigvæk lade sig gøre.. Du skal have fat i dem, med et 100% bevis på det er din konto. Eventuelt via noget livesupport/telefon?
Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
01. marts 2016 - 00:44 #3
#1:

Dine links førte mig til en dialog med Microsoft, men inden dialogen nåede til ende, fandt jeg frem til min gamle bekræftelses-email-konto, hvori der lå et nyt kodeord.

Uanset dialogen med MS ikke nåede til ende, så skal du have dine points, så skriv venligst et "Svar" til mig.

Mvh.
Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
07. maj 2016 - 23:44 #4
#2:

Idet #1 ikke har skrevet et "Svar", så  må pointene være dine. Det kræver jo dog så, at du skriver et "Svar", som jeg så kan acceptere og dermed give dig pointene.

Mvh.
Hjemmemekkeren