Avatar billede eaaj Novice
14. januar 2016 - 10:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Slette sider på Facebook

Min pc har været hacket på Facebook. (kodeord er skiftet) Den sendte "naturfilm" til alle de grupper jeg er medlem af, samt alle mine kontakter. Virussen hedder Backdoor.PHP/shell.C
Jeg har win 10 og den er renset med: Anti malware, Suoer anti spyware, c cleaner, ADW cleaner, Windows defender, Eset virusprogram
Nu er der en masse sider med pornofilm, som jeg gerne vil have slettet.
Yderst til venstre, på facebook, står alle de grupper jeg er medlem af - derunder kommer "sider", og det er der de ligger.
Hvordan sletter jeg dem?
Jeg har fået gemt de fleste med addblock, men de er der stadig.
C:\Users\Erik\Pictures\Importerede billeder\2016-01-13\Udklip af face.JPG
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2016 - 11:44 #1
Windows defender, Eset virusprogram

To antivirus programmer på en computer er ikke godt.

C:\Users\Erik\Pictures\Importerede billeder\2016-01-13\Udklip af face.JPG

Øøøhhh skulle der være et billed ?

Du skal vil ind på "Administer sider"
http://i.imgur.com/aQhuG18.png

Eller gå ind på de sider du vil slette. Klik på "Indstilliger" nede i bunden kan du slette side.
http://i.imgur.com/eWsxePC.png
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2016 - 11:50 #2
i browser gå til
https://www.facebook.com/settings?tab=ads
og sæt "Annoncer baseret på min brug af websites og apps" til NEJ
"Annoncer med mine sociale handlinger" til ingen
tjek også "Annoncer baseret på mine præferencer"

gå til
https://www.facebook.com/settings?tab=applications
og gennemgå alt der med tættekam.
Avatar billede eaaj Novice
14. januar 2016 - 12:22 #3
Hvis du kopierer den linje, jeg har skrevet, om billede, ind i adresselinjen i google, så kommer billedet
Avatar billede eaaj Novice
14. januar 2016 - 12:22 #4
Det var ikke et svar men en kommentar. Hvis du kopierer den linje, jeg har skrevet, om billede, ind i adresselinjen i google, så kommer billedet
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2016 - 13:51 #5
eaaj - den linje "C:\Users\Erik\Pictures..." viser ned på din harddisk. Vi kan noget, men vi har ikke adgang til din pc.
Du kan bare slette den der - det er kun dig, der kan se det.
Avatar billede eaaj Novice
14. januar 2016 - 18:49 #6
Den er ikke til at slette - peger jeg på den, kommer kun 1 mulighed, føj til favoritter. Trykker jeg på pilen øverst til højre i facebook ligger der yderligere 35 "naturfilm" Den kan jeg kun logge på - ikke fjerne
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2016 - 19:16 #7
du skal bruge stifinder til at gå frem til filen, og så kan du slette den der. Så ryger det hele på en gang.
Avatar billede eaaj Novice
14. januar 2016 - 19:58 #8
Hvergang jeg søger på en af adresserne, skriver den "denne side er ikke tilgængelig"
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2016 - 20:12 #9
hvordan søger du på sider? hvilket program?
er det win10's facebook app, eller går du via din browser?
Og hvis det er for at slette filer/billeder på "C:\Users\Erik\Pictures..." så skal du bruge stifinder.
Avatar billede eaaj Novice
15. januar 2016 - 10:02 #10
Windows 10, Google Chrome, som bruges til at gå på Facebook. Filmene ligger åbenbart kun på Facebook - ikke på min pc. Det var åbenbart også kun Facebook der blev smittet med virus, og det er dér jeg ikke kan slette dem.
Avatar billede eaaj Novice
29. januar 2016 - 00:22 #11
Jeg fik aldrig slettet de sider på Facebook
Avatar billede eaaj Novice
13. februar 2016 - 07:23 #12
Jeg lukker spørgsmålet. Problemet er ikke løst