Avatar billede mette1105 Nybegynder
21. januar 2016 - 11:58 Der er 3 kommentarer

Overførsel af foto/videoer fra MAC til Acer pc

Hej jeg har problemer med at få mine fotos, som ligger på en gammel Mac over på min nye pc, en Acer. Billederne fra Mac er kopieret til en ekstern harddisk, og når jeg vil kopiere billederne videre fra ekstern disk til Acer computer, kommer der en besked som siger, at placeringen ikke er tilgængelig bla bla bla.

Hvad går der galt? Kan nogle hjælpe mig med, hvordan jeg får billeder fra den eksterne harddisk til min Acer-pc? Det burde vel være lige til??

Venlig hilsen Mette
Avatar billede stjans Guru
21. januar 2016 - 13:10 #1
For at en disk skal kunne læses af BÅDE Mac OG Windows, skal den være formatteret til Exfat.

Er din det ?
Avatar billede stjans Guru
21. januar 2016 - 13:11 #2
Hej igen Mette

Du ser det ved at sætte harddisken til den Mac og så få vist egenskaber for disken. Her kan du se formatet, som den er formatteret til :-)
Avatar billede mette1105 Nybegynder
22. januar 2016 - 13:35 #3
ok tak, det må jeg lige tjekke :-)