Avatar billede cht22 Professor
25. januar 2016 - 17:37 Der er 8 kommentarer

Dating hjemmeside

Hej

Jeg har arbejdet lidt med en ide om at lave en dating-hjemmeside, som er gratis og bedre end de eksisterende dating-hjemmesider.

Den er tilpasset så den også kan vises på mobile enheder.

Hvad skal der ellers til før det bliver en god hjemmeside?

Det foreløbige jeg har lavet kan ses her:
http://www.cthyge.dk/mdate/
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2016 - 18:20 #1
billeder tema
Avatar billede jonasjoergensen Juniormester
25. januar 2016 - 18:27 #2
Et design, SEO og noget de andre "ikke har"
Avatar billede cht22 Professor
25. januar 2016 - 21:02 #3
Der er åbenbart lang vej igen. Selvom siden har noget de andre ikke har.
Avatar billede Simon Hansen Praktikant
27. juli 2016 - 22:23 #4
Indhold fjernet pga. reklame

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede cht22 Professor
29. juli 2016 - 19:11 #5
Hej...

Det er fortsat meget relevant og det lyder meget rigtigt alt hvad du skriver. Jeg vil sige at min datingside godt kan forbedres, men den er funktionel og brugbar som siden er nu, det er ærgerligt at der ikke er nogen der bruger siden.
Avatar billede Sebastian Praktikant
21. december 2016 - 08:47 #6
Det passer ikke at der ikke findes gratis dating sider, hvor man ikke skal betale for funktionerne på siden. Tag et kig på https://mitdating.dk

For at en dating side kan blive attraktiv at bruge, er det vigtigt at få brugere på siden, Og for at brugere har lyst til at oprette sig, skal de føle sig trygge ved dit site. Jeg ville ikke føle mig tryg ved at oprette mig på en dating side som ser ud som din gør.
Avatar billede cht22 Professor
21. december 2016 - 10:12 #7
Jeg savner bare en forklaring på hvorfor siden hedder mitdating.
Avatar billede Szfejtek Youtube Praktikant
23. oktober 2019 - 10:50 #8
Jeg prøver også at finde noget lignende.