Avatar billede Hmmm…. Mester
27. januar 2016 - 09:49 Der er 1 kommentar

Internetkalendere i Outlook 2016

Hej Eksperter.
I outlook 2013 oprettede jeg 2 internetkalendere.
Dem vil jeg så gerne af med igen.

Jeg har forsøgt på den "rigtige" måde ved at gå i kontoindstillinger/internetkalendere og fjerne dem, men hver gang jeg lukker Outlook op igen, så er de der igen.

Jeg har været i mappen for datafiler og fjerne den data fil der hedder: Abonnementer på internetkalendere.
Den kommer bare igen når jeg åbner Outlook

Hver gang med samme resultat. Nu beder den sørme bare om Brugernavn og Adgangskode???

Gode råd er dyre derfor 200 point
Hilsen Steffen
Avatar billede Hmmm…. Mester
27. januar 2016 - 13:03 #1
Glemte lige at skrive at problemet opstod da jeg opdaterede til Outlook 2016