Avatar billede buch78 Novice
20. februar 2016 - 19:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt Grafikkort..

Hejsa,,
jeg sidder med et
XFX Radeon HD 7850 2GB GDDR5
PCI-Express 3.0, DVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort, 860MHz, Ghost Thermal købt på komplet og vil helst købe der igen da jeg har et gavekort til denne shop

Der er stået af.. :-(
dette kort laves ikke mere.. så hvad skal jeg så købe.. til max 1000 kr.

Det jeg skal bruge det til er
World of tanks (SD)
lego jurassic world
farming simulator..

Hvor vigtigt er Ram typen for mig med disse spil.. GDDR5 vs GDDR3
Avatar billede Slater Ekspert
20. februar 2016 - 20:08 #1
Det bedste kort du kan få til 1000 kr nu er et GTX 750 Ti, men det er en lille smule dårligere end dit 7850. Meget lidt dog - du vil nok ikke rigtig kunne mærke nogen forskel, så hvis du var fint tilfreds med det gamle, er det et okay køb.

Det nærmeste AMD har til samme pris er R7 360, og det er en del dårligere.
Avatar billede buch78 Novice
21. februar 2016 - 09:49 #3
Tak for svaret..
jeg troede først at du have linket til dette kort.. https://www.komplett.dk/product/807718/hardware/grafikkort/pci-express/msi-geforce-gtx-750ti-gaming-2gb-physx
men det var en anden du have fundet..
men er det sidste ikke det bedste køb..
Ps. smid lige et svar
Avatar billede Slater Ekspert
21. februar 2016 - 20:44 #4
To forskellige mærker af samme chip og til samme pris. Der er nok ingen forskel at mærke, men MSI er nok generelt anset som et lidt mere pålideligt mærke end Gigabyte, jo.
Avatar billede buch78 Novice
22. februar 2016 - 07:10 #5
Tak for svaret jeg har bestilt et stk MSI kort