Avatar billede kent_hansen Nybegynder
21. februar 2016 - 14:49 Der er 1 løsning

Defekt batteri / lader på ASUS N73S

Jeg har en ASUS N73S, som ikke længere lader på batteriet.

Batteriet er forholdsvis nyt, men da den er købt hos laptop-batterier.dk, som tilsyneladende er et firm fra Hongkong, har jeg ikke meget tiltro til at der er meget at gøre med hensyn til garanti, men det skal prøves. MEN først vil jeg gerne være sikker på at det er batteriet der er noget galt med og ikke stikket, min computer eller en indstilling som der er skyld i fejlen.

Batteri ikonet i nederste højre hjørne viser at der er 8% tilbage og der mangler 3 timer endnu. Men der sker ikke noget, heller ikke efter en hel nat.

Er der nogen som har en løsning til hvad jeg skal gøre - eller måske bo i nærheden af Silkeborg/Herning/Viborg/Aarhus som har en tilsvarende labtop, hvor jeg kan få tjekket mit batteri og lader, kan det være en god mulighed.
Avatar billede kent_hansen Nybegynder
07. marts 2016 - 10:10 #1
Fik aldrig svar, har derfor lukket denne uden at få problemet løst