Avatar billede paynish Juniormester
23. februar 2016 - 16:17 Der er 2 kommentarer

Ændring i sidefod

Hejsa:
Jeg er igang med at oprette et klubblad o som noget af det sidste vil jeg gerne have et sidefod med tal på alle siderne. Jeg bruger Office 2016.
Jeg har fire A4 sider i et og klar til print med alle 4 sider har samme nummer på, ændrer jeg på hvilket som helst af dem ændres det på alle fire.
Det skal lige nævnes at det af hensyn til print skal det ikke være sammenhængende sider.
F. eks er de fire A-sider sat op således: 2-3-4-1
Mit spørgsmål er:
Hvordan kan jeg gå ind og ændre tallene uden at påvirke de andre sidefod, for det ser ud til at være forbundet, rører du den ene rører du alle samtidig.

Mvh:
Max
Avatar billede supertekst Ekspert
23. februar 2016 - 18:03 #1
Evt.: Opret en tekstboks - fjern evt. kantfarve, indsæt sidetallet
og placer boksen ovenpå sidefoden. Kopier og placer på næste side og ret sidetallet.
Avatar billede Nette_Stilling Nybegynder
15. marts 2016 - 08:22 #2
Laver du klubbladet i Word? For Word kan godt sætte dokumenter op, så de kan printes som et blad i stedet for, at du selv skal lave siderne i speciel rækkefølge. Så kan du også nummerere dit klubblad automatisk i stedet for at skulle "fifle" med diverse tekstbokse.