Avatar billede Sutsko Juniormester
29. februar 2016 - 20:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i hak efter formatering.

Hej, Jeg er ved at formatere en computer for en kammerat. Efter at jeg har været inde og slette / formatere prøver jeg at gå videre hvor den så skal til at installere windows 7. den går igang med at pakke windows filerne ud men pludselig kommer dette billede.

http://imgur.com/2x65xac

hvad kunne det være?
Avatar billede milter Ekspert
29. februar 2016 - 20:44 #1
Er det et TV, du har koblet til computeren?
Avatar billede Sutsko Juniormester
29. februar 2016 - 21:10 #2
ja
Avatar billede Sutsko Juniormester
29. februar 2016 - 21:10 #3
via DVI -> HDMI
Avatar billede milter Ekspert
29. februar 2016 - 21:34 #4
Jeg har aldrig prøvet den slags, men jeg kunne forestille mig, det ville kunne give problemer mht. opløsning og refresh rate.

Hvis det er en bærbar, så installer det hele via dens egen skærm. Hvis det er en stationær, så brug en normal PC monitor.
Avatar billede Sutsko Juniormester
29. februar 2016 - 21:37 #5
monitoren har ik noget med sagen at gøre. Jeg har prøvet at installere windows 7 så fryser den med det billede som før. og nu prøver jeg at installere win10 så siger den

:(
Your PC Ran into a problem an needs to restart.
We'll restart for you.

If you'd lijke to know more, can you search online later for this error: MACHINE_CHECK_EXPECTION

Jeg aner simpelthen ik hvad jeg skal gøre som det næste.
Avatar billede milter Ekspert
29. februar 2016 - 21:56 #6
Jamen, så har jeg ikke mere at tilføje udover dette link:

https://wiki.archlinux.org/index.php/Machine-check_exception
Avatar billede milter Ekspert
29. februar 2016 - 22:03 #7
Lige et spørgsmål mere. Følger der en fejlkode efter teksten  MACHINE_CHECK_EXPECTION ?
Avatar billede Sutsko Juniormester
01. marts 2016 - 16:02 #8
nej desværre
Avatar billede milter Ekspert
01. marts 2016 - 16:42 #9
Hvilken computer er det?