Avatar billede marenmalkeko Nybegynder
01. marts 2016 - 08:57 Der er 12 kommentarer

Sugar daddies

Hej alle,
Jeg vil gerne høre jeres mening om sugar daddies, helst ikke bare ja/nej. Men hvorfor er i for eller imod det?Har i nogensinde overvejet det, eller er det bare totalt no go?

Glæder mig til at høre fra jer! ;)
01. marts 2016 - 09:29 #1
HEJ,

I hvilken forbindelse skal du bruge det svar ?

Du kan ikke forvente at jeg (læs: vi) bare svarer ja/nej, uden at vide HVORFOR jeg (vi) skal svare og hvad du skal bruge vore svar til ....

Kom med en god begrundelse, så vil jeg ud fra det tage min beslutning om jeg vil svare eller ikke.

KR
Avatar billede marenmalkeko Nybegynder
01. marts 2016 - 09:55 #2
Jeg har måske overvejet at få en sugar daddy, og ville høre om jeg i jeres optik prostituerede mig.
Avatar billede madklub Guru
01. marts 2016 - 10:01 #3
Hvis du får penge eller andet for at gå i seng med en mand så prostituerer du dig.

MEN jeg tror egentlig at mange forhold er sådan.

Ung kvinde med rig ældre mand er ikke så usædvanligt.

Jeg lige umiddelbart komme i tanke om Jannie Spies...
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. marts 2016 - 10:14 #4
Om det er penge eller hvad det er, så er det vel meget normalt i vores tid, at noget for noget.
Men hvis begge parter er tilfredse med udbyttet, er det så ikke lige meget hvordan man er kommet dertil?
Hvis du vil have det ok med at få penge, gaver, rejser etc. og modparten er tilfreds med det han får retur, så fred være med det.
Når man har kone og børn, så koster det jo også penge. :) Så selvom jeg er gift, vil jeg jo ikke påstå det er = gratis sex. :)

Jeg kommer lige i tanke om en hurtig vittighed:

Mand spørger kvinde i baren: Vil du have sex med mig for 1 million kroner?
Kvinde: Ja.
Mand: Vil du have sex med mig for 100 kroner?
Kvinde: Nej, tror du jeg er luder?
Mand: Det har vi lige konstateret, nu forhandler vi bare prisen. :)
Avatar billede marenmalkeko Nybegynder
01. marts 2016 - 10:15 #5
så er det forkert?
Avatar billede madklub Guru
01. marts 2016 - 10:23 #6
Det er op til dig selv.

"If it makes you happy"

Vil du fortælle det til din mormor?
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. marts 2016 - 10:27 #7
Hvem bestemmer om det er forkert?
Hvis du føler det rigtigt, så er det jo sådan.
Hvis jeg eller andre synes det er forkert, har vi så ret?
Der er kun 2 der kan afgøre om det er rigtigt.
Dig og din evt. sugar-daddy. :)
Held og lykke med det.
Avatar billede marenmalkeko Nybegynder
01. marts 2016 - 10:37 #8
Tusind tak :)
01. marts 2016 - 11:27 #9
HEJ MAREN,

Jeg vil ikke gentage hvad mange af de andre indlæg har sagt, men hvem eller hvad du lukker ind i dit liv ( underliv inkluderet) er en sag mellem dig og vedkommende.

I Lovens bogstav prostituerer du dig hvis der er penge involveret, men er der følelser involveret er det en helt anden sag.

Men jeg synes jeg kan fornemme at der er en lille stemme inden i dig, som siger det her er galt. Din MORAL ? Måske jeg ved det ikke, men det er noget DU selv må afgøre, ikke andre. Jeg hverken kan eller vil være Moralens vogter (og hvis jeg VILLE være det fik jeg et 36 timers job i døgnet (som kun har 24 timer- bekendt)).

Om du ønsker at have en sugar-daddy (eller en sugar-mommy) er ikke noget JEG vil blande mig i. Igen er det din egen afgørelse som tæller. Og hvis din moral siger det er forkert, så gør noget ved det. Eller nyd hvert sekund af det, så længe det varer.

Kr
Avatar billede finb Ekspert
01. marts 2016 - 14:00 #10
Consenting adults - hvis parterne er voksne og enige,
bestemmer de selv, hvad der skal aftales.
Avatar billede Zeebaah Praktikant
04. marts 2016 - 14:26 #11
#9 I Lovens bogstav prostituerer du dig hvis der er penge involveret, men er der følelser involveret er det en helt anden sag.

Hvis jeg invitere på date og betaler og efterfølgene har sex, så er der vel penge involveret?
05. marts 2016 - 16:37 #12
Jeg har set dit indlæg.

KR