Avatar billede Uvanga Ekspert
06. marts 2016 - 09:06 Der er 1 løsning

127.0.0.1 indsat efter dvale.

"127.0.0.1 indsættes automatisk som foretrukken DNS server, hvis PC ikke modtager IP-adresse fra ADSL-modem" Sker typisk hvis internetforbindelsen er afbrudt.
Så vidt så godt, men nu er min PC af uransagelige grunde begyndt at indsætte 127.0.0.1 hver gang PC har været i dvale. (Det er en bærbar ASUS, så det sker når skærmen bliver klappet ned)Hvad kan det skyldes, det har PC'en aldrig gjort før, den er knap to år gammel, kører Win10. Nogen der har et bud?
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. marts 2016 - 15:13 #1
Ved kontakt til internetudbyder, skyldes det at ip-adr kun er tildelt i en begrænset tid. Når PC sættes i dvale mistes ip-adr.
Tråd lukkes hermed.