Avatar billede Ostie Novice
06. marts 2016 - 21:13 Der er 3 kommentarer

Acer bærbar hdmi?

God aften :-)
Har et problem med en Acer bærbar model ms2277..
Skærmen er gået til (tror jeg) når jeg tænder den er skærmen bare sort? Men når jeg sætter hdmi i sker det heller intet, det er et Samsung smart tv fra 2014... Har prøvet trykke FN+F8 og Windows tasten + P og det virker heller ikke..
Når hdmi stikket ikke er sat til skriver den 'intet kabel koblet til' noget i den stil, og når jeg sætter stikket i blinker tv skærmen men skriver så kort tid efter 'intet signal' har prøvet genstarte og sætte det til og genstarte osv men intet virker.. Har også prøvet kablet i et appel tv og i ps4 samt dvd hvor det virker..
Så er på bar bund :-/ nogle der har forslag til hvad men evt kunne gøre? Har forresten også prøvet og koble den til en alm computer skærm som heller ikke virkede..
Mvh Østie :-).
Avatar billede Blueeyez Mester
06. marts 2016 - 22:01 #1
du skriver den er fra 2014, dvs du har reklamationsret indtil slut 2016 så hvis du har kvittering så er det jo en mulighed..
Avatar billede Ostie Novice
06. marts 2016 - 22:11 #2
Tv'et er fra 2014 og det fejler intet, det er bærbaren der er et eller andet med, og den er 4 år :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. marts 2016 - 09:47 #3
Ja okay...
Så kan du jo sende den till reperation eller købe ny..
Jeg ville nok købe en ny, da mange maksiner ikke bliver meget ældre end 2 - 4 år før der rigitigt begynder at komme bøvl med dem..

For mig lyder det som om grafikkortet er gået sig en tur eller en løs forbindelse i det område.. (Når du nævner der intet signal går til dens skærm) (sort skærm)