Avatar billede kfec Seniormester
06. marts 2016 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bitlocker Knap/icon til åbning og lukning af drev/partition

Kan det være rigtigt der ikke findes en knap/icon til åbning og lukning af drev/partition der er krypteret i bitlocker i windows, som får password anmodningen til at dukke frem og ved tryk for den til at lukke igen,
lavet som f.eks gadget knap, det burde være til at håndtere...

har set på youtube at der er en halv hurtig kommando til at sætte ind i cmd der kan gøre det, men kunne være smartere med en knap,

hvis der er en der kender til noget smart så høre jeg gerne,
skal virke til Win 10 pro 64bit.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2016 - 10:15 #1
hvis du har cmd-kommandoen, så lav den som en genvej på skrivebordet.
Avatar billede kfec Seniormester
07. marts 2016 - 22:10 #2
Har fundet ud af noget hurtigt og smart :-)
Avatar billede kfec Seniormester
07. marts 2016 - 22:14 #3
claes57> havde tænkt lidt over det, men var for besværligt :-)
men har fundet noget smartere..