Avatar billede martinjochimsen Nybegynder
10. marts 2016 - 01:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af motherboard (micro-ATX eller mini-ITX?)

Hejsa

Jeg har en ældre Fujitsu Siemens desktop Amilo Si 3535. Jeg vil gerne skifte til et nyt bundkort, men kan ikke helt finde ud af, om det er et mini-ITX eller micro-ATX kort, som sidder i.
Det, der sidder i nu, er et PEGATRON IPX7A-FS/MCP7A/0DM.
Jeg er ikke komplet novice, men det er mange år siden, jeg sidst har rodet med det indre i en stationær computer.

Dette er min første post på siden, så jeg håber på en hvis form for overbærende tålmodighed! :-)
Og tak for hjælpen.

Hilsen
Martin :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
10. marts 2016 - 03:12 #1
at dømme ud fra dette link, er det et mini-ITX

http://www.leboncoin.fr/informatique/922274585.htm
Avatar billede martinjochimsen Nybegynder
10. marts 2016 - 22:58 #2
Hej nopsen

Tak for dit hurtige svar.
Jeg har googlet PEGATRON bla-bla-bla et hav af gange, og jeg må ha' stirret mig helt blind.
Mange tak. Det ser helt rigtigt ud.
Da jeg er ny her, så håber jeg du får dine point nu...

Hilsen
Martin :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
11. marts 2016 - 16:30 #3
alt i orden :-)