Avatar billede Soffie12 Nybegynder
13. marts 2016 - 13:49 Der er 10 kommentarer

Kan ikke logge på trådløs netværk

Efter at have installeret Heimdal og opdateret fra Windows kan jeg ikke komme på trådløst længere. Har afinstallerer Heimdal igen og lavet systemgendannelse til før opdatering. Det trådløse er der, men der er ingen forbindelse. Ved fejlsøgning får jeg at vide at registreringsdatabaseposter til  Windows sockets er påkrævet til netværkskommunikation. Kører Windows 10 på Samsung bærbar. Har prøvet at deaktivere netkort og aktivere igen, men hjælper ikke!
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2016 - 14:25 #1
Måske vil det hjælpe, hvis du under kontakt søgning til Wi-Fi brugte et kabel? Det måtte jeg gøre. Derefter blev det trådløse net fundet ved søgning fra ikonet på bundlinjen.
Avatar billede Soffie12 Nybegynder
13. marts 2016 - 16:47 #2
Har været koblet til med kabel, men hjælper ikke. Hvis jeg trykker på ikon til Wi-Fi er Wi-Fi slået fra. Så slår jeg det til og så ser det ud som om det virker lige til jeg går ud af internetindstillinger igen, så er problemet det samme ! Men tak for forslaget
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2016 - 16:57 #3
Har du prøvet at se i Enhedshåndtering Under Netværk?
Avatar billede Soffie12 Nybegynder
13. marts 2016 - 19:32 #4
Ja har været inde på enhedshåndtering og prøvet at deaktivere netværkskortet. Men hjalp heller ikke. Uden kabel tilsluttet ser det ud til jeg er på trådløst når jeg starter. Men klikker jeg på ikonet slår det trådløse fra..... Og jeg er ikke på. Har prøvet at logge på en hjemmeside når det ser ud til jeg er på, men kan ikke finde side. Underligt!  Går et stykke tid og så viser den at jeg ikke er på
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2016 - 19:49 #5
Når man højreklikker på ikonet på nederste bjælke, får man et par muligheder.
Avatar billede Soffie12 Nybegynder
14. marts 2016 - 08:47 #6
HM.... Går ud fra du mener på processlinien og wifi ikonet. Der kommer netværk og fejlfinding frem. Synes jeg har "rodet" rundt i begge dele....
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 14:07 #7
Jeg har desværre ikke flere ideer. Hvis det er en stationær kan du prøve med et nyt netkort. pci hvis der er plads på bundkortet, ellers USB.
Men du kan også lukke spørgsmålet her, og derefter åbne et nyt, for der er mere liv på Eksperten om mandagen end lørdag-søndag, så flere vil se dit spørgsmål.
Avatar billede Soffie12 Nybegynder
14. marts 2016 - 16:36 #8
Okay. Men tak for rådene. Jeg lukker.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2016 - 16:45 #9
Ok husk at lægge et svar, og accepter det :-)
Avatar billede Soffie12 Nybegynder
14. marts 2016 - 18:42 #10
Desværre fandt ikke løsning, så lukker tråd