Avatar billede t-johansen Juniormester
14. marts 2016 - 10:48 Der er 2 kommentarer

SSD ukendt formfaktor?

Jeg har et par SSD diske jeg skal have hevet data ud af.

Problematikken er at diskene har en hel speciel formfaktor, jeg ikke lige kender.
Og da jeg ikke rigtig kan definere hvad formfaktoren hedder er det svært at finde en adapter der passer.
Den har siddet i en asus 500vz laptop.

- Stikket er 2 delt
- kun pins på den ene side.
- ca 17,5 mm bredt ialt

Delt op sådan her:

IIIIII IIIIIIIIIIII

6 pins & 12 pins

SSD disken er: SD5SE2-128G-1002E
Avatar billede t-johansen Juniormester
14. marts 2016 - 12:32 #2
det passer ikke på denne.

har lige fundet ud af at asus åbenbart har lavet sin heltegen formfaktor på denne.

Indtil videre har jeg kun fundet denne kinetiske adapter:

http://eshop.sintech.cn/asus-ux31-ux21-adata-taichi2131-ssd-to-sata-adapterusb-cable-p-888.html