Avatar billede Soffie12 Nybegynder
14. marts 2016 - 19:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på trådløst netværk

Kører Windows 10 på Samsung netbok. Efter  at have installeret Heimdal og en windowsopdatering, kunne jeg pludselig ikke komme på det trådløse netværk. Har afinstallerer Heimdal og lavet systemgendannelse til en dag inden jeg gjorde ovennævnte. Men ved fejlsøgning får jeg at vide at der mangler en eller flere protokoller. Ved nærmere søgning helt præcis registreringsdatabaseposter til Windows sockets som kræves til netværkskommunikation. Har været i enhedshåndtering og deaktivere netkort. Lavet genstart og aktiveret det igen, men hjælper ikke. Opdateret drivere, hjælper heller ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2016 - 19:24 #1
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
scroll ned til "Installer (19.22 MB)" og hent #2 - Direct Download

Når programmet køres, så se i bunden - du bør genstarte i fejlsikret, og køre det der. Klik på den, så genstarter windows fejlsikret. Start programmet igen.
Du skal bare starte på Step 5: backup og create og backup. Derefter videre til + Repairs - kør alt den foreslår. Det tager en rum tid.
Efter endt kørsel gensterter du, og alt er ok (protokoller er gendannet).
Afinstaller tweaking - du er færdig med det.
Avatar billede Uvanga Ekspert
15. marts 2016 - 06:47 #2
Har du prøvet at åbne Netværks og delingscenter. Klik på Forbindelser vælg Egenskaber, marker TCP/IPv4, klik på egenskaber. Se om PC har indsat 127.0.0.1 som DNS. Hvis det er tilfældet kan du ikke lokke på dit netværk. Marker Automatisk DNS. Computer indsætter selv 127.0.0.1 hvis netværksadgangen er/har været afbrudt.
Avatar billede Soffie12 Nybegynder
15. marts 2016 - 09:32 #3
Det hjalp :-)må se om jeg kan finde ud af pointgivning. Tak for det
Avatar billede Uvanga Ekspert
15. marts 2016 - 10:36 #4
Bare nysgerrig: Hvad hjalp #1 eller #2?

Du har selv fået point, men jeg ved det kan være lidt bøvlet i starten. Du er ret ny på Eksperten, så det er ok, jeg havde selv problemer i sin tid.

Hvis du fremover ønsker at uddele point, beder du den person der skal have point om et svar: Du skriver i Kommentarfelt (Markeret med sort prik), svarperson skriver i svarfelt (Flytter markering med sort prik til Svarfelt) Du accepterer så dette svar, og bingo point er uddelt ;-)
Avatar billede Soffie12 Nybegynder
17. marts 2016 - 09:05 #5
Det gjorde 2 :-) Ja det kan jeg da godt se at jeg har belønnet mig selv. Vil være opmærksom næste gang. Ikke så indlysende synes jeg. Men tak for det