Avatar billede Naturligt Nybegynder
17. marts 2016 - 12:58 Der er 1 kommentar

Mine spil crasher efter opdateringen til windows 10

Hej derude

Computeren og alle spil virkede korrekt i windows 8.1 men efter opdatering til windows 10 crasher både mine steam og blizzard spil.

Football manager 2016 kan jeg kun åbne efter jeg åbner joblisten
Civ 5 crasher efter lidt tid
Hearthstone viser først sort skærm, men åbner så efter lidt tid.

Csgo kører korrekt

Mit grafikkort er Nvidia Geforce 750m

Har prøvet at søge rundt på nettet, men de ting jeg har prøvet virker ikke. - Kan heller ikke få lov til at afinstallere grafikkortet i fjernprogrammer.

Nogle bud på det her irriterende problem?
Avatar billede sergei_ Juniormester
27. april 2017 - 12:25 #1
Nogle ting du kan prøve:
1. Prøve at afinstallere og installere dem forfra hvis det ikke var en ren install
2. Nogle spil skal køres som administrator, ved at højreklikke og vælge "kør som administrator".
3. Du kan også prøve "kompatibilitetstilstand" ved at højreklikke.

Jeg har fået alle mine spil der virkede i win 7 til at virke i Win 10 selv de gamle.

I Civ 5 hentede jeg en patch et eller andet sted
https://steamcommunity.com/app/8930/discussions/1/541907867783572794/