Avatar billede EL6700 Praktikant
21. marts 2016 - 17:03 Der er 8 kommentarer

Gemme sine bookmarks på sd.card på Samsung tlf.

Jeg har lige reset min Samsung Galaxy s5 og I den forbindelse mistede jeg alle mine bookmark.
Er der en der ved hvordan man kan sikre sine bookmarks.Eller evt.copiere til sd.card.
På forhånd tak.
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. marts 2016 - 18:18 #1
Moderne browsere har ofte mulighed for at synkronisere bookmarks mellem enheder..

Passer den løsning dig er backup PC siden let - exporter bookmarks eller lignende..
Avatar billede EL6700 Praktikant
21. marts 2016 - 19:24 #2
Hej Kurt.
Kan du ikke forklar lidt bedre.
Er ikke den helt store nørd.
Har været inde på Play-butikken,hvor jeg søgte på exporter Bookmark, men syntes ikke rigtig jeg fandt noget.
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. marts 2016 - 20:18 #3
Bruger du firefox  44.0 på PC - som er den nyeste windows version er det

åben menu (knappen med 3 vandrette streger)
Log på sync

hvor du så opretter (logger ind med en firefox konto -som er gratis).

måske virker denne link:

about:preferences?entrypoint=menupanel#sync

der er link til android og ios på siden..
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. marts 2016 - 20:20 #4
dert blev ikke en link - men indsæt nedenstående i adresselinien og tryk retur.

about:preferences?entrypoint=menupanel#sync
Avatar billede EL6700 Praktikant
21. marts 2016 - 21:28 #5
Jeg har kun min Samsung galaxy s5,ingen pc'ere
Og jeg bruger den almindelige browser der er på min telefon.(den der globus)
Virker sådan set okay,men hvis jeg rester min telefon mister jeg alle mine bookmark.Skide ireterrende når man har gemt et års bookmarks.
Avatar billede EL6700 Praktikant
21. marts 2016 - 21:59 #6
Vil bare gerne have at jeg evt.kunne copier dem over på mit sd.card
Avatar billede kurt54 Ekspert
22. marts 2016 - 04:40 #7
på min sony android 4.04  -er det backup og gendannelse  -
her vælger man under destination sd-card og under datatype browser-bogmærker og oversigt og hvad man eller vil have med...
Avatar billede sonalias Seniormester
22. marts 2016 - 09:42 #8
EL6700, overvej at installere Google Chrome, så kan du synkronisere bogmærker, billeder, mails og hvad du ellers kunne finde på, alt sammen til samme google account. Hvis du så logger ind på en PC vil dine bogmærker også automatisk fremgå her!