Avatar billede Steen Seniormester
23. marts 2016 - 18:49 Der er 1 løsning

Forsøger at hente mail, databaser der ikke eksistere

Hej
Outlook 2013 - dansk.

Er i gang med at konfigurere Outlook 2013 og har langt om længe få outlook til at godtage *.pst filerne efter jeg har flyttet dem til anden placering på Harddisken.

Jeg har oprettet 2 profiler
1: min mailboks
2: min kones mail boks
Desværre har jeg nu det problem at hver gang outlook skal hente nye mail, så henter den fra min kones mailserver 3 gange og kommer den med en fejl (0x8004010F) ved de 2 af dem.
Alle forsøgene er til den samme .pst fil.

Se billedet

http://play48.com/gratisupload/userprofiles/RY6oPjW6KM/outlook%20problemer%2Ejpg
Avatar billede Steen Seniormester
07. april 2016 - 01:39 #1
Lukkes