Avatar billede juzas Mester
27. marts 2016 - 19:38 Der er 7 kommentarer

streaming over min FTP server

Hej, jeg har en serie på min FTP server/Harddisk i stuen. Kan men via Delphi 7, og indy 10, lave lidt kode så man kan se filmen/filen på sin computer. :)
Avatar billede kroning Nybegynder
27. marts 2016 - 19:56 #1
Kan du ikke bare dele mappen som serien ligger i.
Avatar billede juzas Mester
27. marts 2016 - 20:06 #2
Jo. Men vil gerne kunne se den på farten os. :)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2016 - 20:12 #3
du kan bruge kodi til og forbinde til ftpen, men vil råde dig til hvis muligt at bruge webdav.. Sådan gør jeg..
Avatar billede kroning Nybegynder
27. marts 2016 - 20:13 #4
Jeg kender og bruger Indy men ikke i den forbindelse så jeg ved det ikke. Men jeg vil gætte på at der findes færdig software (måske gratis) som kan gøre det du ønsker.
Avatar billede juzas Mester
27. marts 2016 - 21:02 #5
Okay, det måske lidt mere indviklet ind som så. Hva med streaming af musik, er det måske muligt? :)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2016 - 21:57 #6
streaming af musik er muligt over daap via fx itunes og div andre.. bruger det dog ikke selv, da jeg har spotify..
28. marts 2016 - 01:30 #7
HEJ,

Jeg bruger D7 Enterprise og i et af mine programmer henter jeg data fra min Web-server (en tekst-fil) via Indy. Den kode kan jeg hjælpe dig med - intet problem her, men jeg er ikke klar over, om prgm.stumpen kan bruges til at streame. Aldrig prøvet det selv...

Jeg ville anbefale dig at søge på nettet på Zarco Gar***  (husker ikke hans efternavn / han er fra Østblokken) . Han har skrevet mange små rutiner // program-stumper i Delphi, hvor det er muligt at manipulere "med" www-nettet.

Kristian