Hej, jeg har en serie på min FTP server/Harddisk i stuen. Kan men via Delphi 7, og indy 10, lave lidt kode så man kan se filmen/filen på sin computer. :)
I dette særtema om aspekter af AI ser vi på skiftet fra sprogmodeller til AI-agenter, og hvordan virksomheder kan navigere i spændet mellem teknologisk hastighed og behovet for menneskelig kontrol.
Jeg kender og bruger Indy men ikke i den forbindelse så jeg ved det ikke. Men jeg vil gætte på at der findes færdig software (måske gratis) som kan gøre det du ønsker.
Jeg bruger D7 Enterprise og i et af mine programmer henter jeg data fra min Web-server (en tekst-fil) via Indy. Den kode kan jeg hjælpe dig med - intet problem her, men jeg er ikke klar over, om prgm.stumpen kan bruges til at streame. Aldrig prøvet det selv...
Jeg ville anbefale dig at søge på nettet på Zarco Gar*** (husker ikke hans efternavn / han er fra Østblokken) . Han har skrevet mange små rutiner // program-stumper i Delphi, hvor det er muligt at manipulere "med" www-nettet.
Kristian
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.