Avatar billede BPA Seniormester
02. april 2016 - 17:02 Der er 1 løsning

Outlook 2007, uønsket mail slettes ikke.

Outlook Exchange.
Jeg er pludseligt generet af meget spam ? Måske fordi jeg har måttet give min mailadresse ved at downloade et "Free" program. Min adresse er måske videresolgt.
-
Indstillinger for uønsket e-mail:
Høj
Hak ved " slet mulig uønsket mail permanent i stedet for at flytte den til mappen Uønsket mail "
Problem: Mail bliver ikke slettet, men er i uønsket post hvor jeg manuelt må slette dem og derefter også i "slettet post"
Har nogen en løsning?
BPA.
Avatar billede BPA Seniormester
17. april 2016 - 01:09 #1
Forsøg viser at min mailhosts spamfilter markerer relevante mails som spam inden jeg henter dem.
Det tror min Outlook på, og forbigår ordren om at permanent slette dem og kaster dem i mappen uønsket mail.
Det var muligt via netweb appen at logge sig direkte ind i min mailkonto og fravælge udbyderens spamfilter.
Det hjalp gevaldigt. Der kommer enkelte med dages mellemrum der så må markeres som uønsket fremover.