Avatar billede Bien Praktikant
05. april 2016 - 20:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Et enkelt bogholderprogram søges

Jeg kører tre små regnskaber. Det program jeg bugte hidtil blev alt for dyrt. Derfor søger jeg et lille program, vor jeg kan indtaste bilag.  Jeg søger ikke moduler  til programmet, har kun brug for en momskode, håndterer ikke miljø,- emballage- eller andre afgifter. Må gerne kunne køre på OS styresystem, men Win 10 er også ok. Må meget gerne være ikke-webbaseret Hvem kan hjælpe? ///Erik
Avatar billede supertekst Ekspert
05. april 2016 - 23:18 #1
Har tilpasset et Excel-ark så der kan indtastes følgende:
Dato / KontoNr / Tekst / Bilagsnr / % vedr. firma / beløb /Momskode
Beregnes: Brutto / Moms / Netto / Indg. moms / Udg. moms / Moms akk.

Kontoplan er oprettet separat.

Interesseret - så send en mail - @-adresse under min profil.
Avatar billede mariaf Juniormester
06. april 2016 - 20:27 #2
Hvad er for dyrt? Der findes gratisprogrammer, men de er ikke meget værd. Du kan købe en klassisk C5 uden opdateringsabonnement eller en ny C5 for 100 kr om måneden. En Economic for 159,-