Avatar billede torben lind Forsker
07. april 2016 - 09:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Start menu win10

Hej alle sammen.
Jeg har fået et problem med min start menu.Når jeg trykker på windows logoet nede i venstre hjørne,fik jeg før muligheder for at vælge Stifinder-alle apps-indstillinger-tænd/sluk,nu har jeg kun muligheden tænd/luk,er der nogle der har en løsning på det.Kom endelig tilbage hvis der skal flere oplysninger til.
Torben
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2016 - 09:28 #1
Indstillinger / personlig tilpasning
Slå 'vis oftest anvendte apps' og 'vis senest åbnede elementer...' til
Der er også en 'vælg, hvilke mapper der skal vises i start' klik på det link
Slå Stifinder og Indstillinger til.

Jeg ved ikke mht 'alle apps' om den følger med noget anden - men den er ikke nævnt her.
Avatar billede torben lind Forsker
07. april 2016 - 09:35 #2
Hej claes57.Tak for hurtigt svar,jeg sidder ikke ved den computer lie nu,jeg vil prøve det i aften og komme tlbage.
claes57 i et af mine andre spørgsmål,har jeg lige bedt dig om at smide et svar så vi kan få lukket det,kan du prøve at se på det.Torben
Avatar billede torben lind Forsker
07. april 2016 - 18:27 #3
hej claes57
Jeg har nu prøvet dit forslag,men det hjalp ikke rigtig.De 4 overnævnte linier er der, men er så små at man ikke kan læse dem og når man prøver at trykke på en af dem,får man kun alle apps frem.Jeg har taget et screen dump,men kan ikke finde ud af at vedhæfte dette,så du kan se hvad jeg mener.
Torben
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2016 - 18:52 #4
hvis du har fx dropbox, så læg billede der og del link til det herinde.
Avatar billede torben lind Forsker
07. april 2016 - 19:23 #5
Hej claes57.
Her er linket til mit billede af skrivebordet,jeg håber at det kan hjælpe dig til at se hvad jeg mener.

https://www.dropbox.com/s/kyhdt8gc7amcarj/skrivebord.png?dl=0

Torben
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2016 - 09:42 #6
det er hele venstre side/liste i menuen, der er smal - prøv at slå visning af mest brugte til igen for at se, om den så bliver bredere og giver plads til manglende elementer. Ellers har jeg ikke en idé.
Avatar billede torben lind Forsker
09. april 2016 - 10:47 #7
Hej claes57
Dit sidste forslag kunne heller ikke få min startmenu til at blive som den var før.Så jeg smed skiven i og kørte en rep.,hvor jeg stadigvæk kunne bevare alle mine filer.Efter opstart virker den lige som før problemet opstod.
Claes57 smid et svar,jeg smider også et svar og vi kan dele point,jeg ønsker at give dig halvdelen,som tak for din altid velvilje med at hjælpe med problemer.
Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2016 - 11:06 #8
Bare luk selv. Tak for kampen ;)
Avatar billede torben lind Forsker
09. april 2016 - 18:33 #9
Hej claes57.
Når du ikke ønsker point så lukker jeg her.
Tak for dit forsøg på hjælp.
Torben
Avatar billede hjolsen Ekspert
10. april 2016 - 07:46 #10
Nu er det for sent - men du havde fået slået tablet tilstand til.
Du kan afprøve dette ved at klikke på besked ikonet (ved uret) , klikke på Tablet tilstand (den bliver farvet når slået til) !
Avatar billede torben lind Forsker
10. april 2016 - 08:22 #11
Hej hjolsen.
Mange tak for dit indlæg,men som du skriver,kom det lige lidt for sent.Men så ved jeg det til en anden gang,hvis det skulle ske igen.
Torben