Avatar billede gameover Nybegynder
10. april 2016 - 15:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nybyg grafik problem

Er ved at bygge en lille pc med gode kræfter.
Men den vil ikke "boote" og jeg får intet på min "skærm" (bruger et lille JVC LED LT-24E53W) der er koblet til mit grafikkort med HDMI... (Og forsøgt med den medfølgende VGA adapter også)

Her lidt af stumperne...

ASUS X99 M WS/SE
INTEL i7 5820K
Be quiet! SHADOW ROCK 2
KINGSTON 16GB 2666MHz DDR4
EVGA GTX 980 TI SC
Be quiet! Pure Power L8-700
og det hele pakkes i et
BitFenix Phenom M kabinet

Men hvorfor får jeg intet på skærmen hverken med HDMI eller en VGA adapter/kabel til skærmens PC indgang.
Har testet på et andet nyere tv også, samme nedladende resultat.
Har fejlsøgt i det uendelige, genmonteret i et væk, i og udenfor kabinettet.
Avatar billede gameover Nybegynder
10. april 2016 - 15:38 #1
Med power on, kommer der gang i bundkort, ingen systemfejl i LCD onbord, kølere stårter op og grafikkort sterter op normalt med lys og køler.
Avatar billede gameover Nybegynder
22. april 2016 - 18:15 #2
Løsning har jeg selv fundet.
Defekt motherbord.
Q code stationær på "00"