Avatar billede mjansen Seniormester
12. april 2016 - 08:46 Der er 1 kommentar

SSL Certificates /CentOS

Hej

jeg har 2 servere som køre apache webserver: den "gamle" som stadig køre nogle få hjemmesider og den "nye" som alt skal over på med tiden.

Alt trafik kommer til den gamle server, og noget bliver så sendt videre fra apache til den nye server.

Jeg har nu flyttet en hjemmeside fra den gamle til den ny som bruger SSL Certificates. Men hvor skal jeg nu installer dette SSL Certificates? på den gamle eller den nye ?

Den gamle server køre CentOS 5.1 og den nye CentOS 7
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. april 2016 - 11:04 #1
Kommer an på din opsætning, men umiddelbart ville jeg terminere SSL trafik på begge servere, det vil også gøre nedlukningen af den gamle nemmere senere hen.