Avatar billede catflap141 Nybegynder
14. april 2016 - 13:17 Der er 1 kommentar

Overfør flere numre til flere telefoner

Hej med jer.

Er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem, jeg har en del numre på min tlf, vi kalder dem hold 8 Allan, hold 8 søren, hold 8 Gitte, osv
dem vil jeg gerne dele med mine kollegaer.. er det muligt på en nem måde ?

hilsen Catflap141
Avatar billede catflap141 Nybegynder
15. april 2016 - 09:28 #1
ok prøver at omformulere.

Findes der en app eller kan den nemt laves hvor man logger ind, og så for man adgang til en telefonliste og andet relateret tekst.