Avatar billede daphne Novice
19. april 2016 - 08:27 Der er 2 kommentarer

Quick-start liniien i bunden af skærmen

Igår har jeg fået ombygget min computer, og nu er min bundlinie så lys, at det er svært at skelne, hvilke skærmbilleder, jeg har åbne i bunden.

Er der en mulighed for, at man kan ændre farve på quick-start linien uden at det ændrer hele skærmbilledet ?

Jeg håber meget der er en måde, hvorpå det kan lade sig gøre.

På forhånd tak.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2016 - 10:31 #1
højreklik et sted på skærmen. Vælg skærmindstillinger - der kan du først regulere lysstyrken (min er på max - så det er ok), men længere ned er 'avancerede skærmindstillinger'. I den er der så link til 'farvekalibrering' - løb det igennem, og farver vises til slut korrekt, så du kan se alle ting på skærmen.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
20. april 2016 - 20:33 #2
højreklik et tomt sted på skærmen vælg personlige instillinger derefter klik på farver i menuen i venstre side,der kan du slå forskellige ting til og fra ,blandt andet gennemsigtig process linje og ændre farve på samme.