Avatar billede Marlov Juniormester
19. april 2016 - 12:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Win10

Hej.
Jeg har et problem med download af Win10
Køre pt, Win 7 pro, men ville gerne have Win10 på den. den er også kommet frem nede i højre hjørne med ikonet, men når jeg prøver downloade det kommer den bar frem med og skriver flg.
"starter overførsel...
Når overførselen er færdig, kan du starte opgraderingen eller planlægge den til senere.."

også står den ellers bare og ruller... (og det har den nu gjort i nogle timer nu...)
jeg har prøvet og være inde på Microsoft's hjemmeside og prøve og downloade det der fra men havner bare i samme skærmbillede hvor den står og ruller..

Hvad kan der være galt ?
Avatar billede BPA Seniormester
19. april 2016 - 22:02 #1
Jeg har været igennem samme sag som dig.
Trykket på flaget i proces linien, og forsøgt at hente direkte hos MS ligesom du. På et tidspunkt fik jeg mulighed for at bestille tid til download eller gøre det nu. Nu, virkede ikke anderledes end til der, hvor du er havnet, hvor man tror den er ved at hente Win 10, hvad den ikke gør.
Hvis du hø. klikker et sted på proceslinien kan du vælge joblisten og
i den vælge Netværk. Der vil du se at der er totalt ro i kassen og ikke downloader noget som helst. MS sender ikke noget, så du kan vente til nytårsaften uden at komme videre.
Jeg har prøvet adskillige gange fra MS's hjemmeside, men der hvor man kunne bestille tid vises ikke mere.
Jeg har prøvet rigtigt mange gange, og pludseligt begyndte downloadningen?
Jeg er ikke klogere end at foreslå dig at blive ved med at prøve, og hold øje med netværks trafikken om der sker noget.
Du skal sørge for at din Win 7 er helt opdateret inden du starter.
Jeg håber der er nogen der kan give et rigtigt svar på problemet.
Avatar billede Marlov Juniormester
20. april 2016 - 15:27 #2
Tak for svar BPA
Det jeg høre dig sige er at jeg må væbne mig med tålmodighed. :-/
For mig min Win7 er fuld opdateret.

Tak for hjælpen.
Avatar billede BPA Seniormester
20. april 2016 - 21:36 #3
Du kunne prøve direkte på MS's Download Center. Der er flere steder der leder til Win 10 opgraderingen. Prøv "Køb produkter". Der er den også.
Jeg husker ikke hvilken omvej jeg anvendte da det lykkedes, men det føles som jeg har prøvet dem alle.
Er det din arbejds PC, skal du huske at lave en sikkerheds kopi med system
først. Det går ikke godt at opgradere hver gang har jeg erfaret.
Her er det endt med jeg er returneret til Win 7 igen, og venter til jeg køber en ny computer hvor 10'eren er installeret.
Hvis du får det held at skulle installere en 10'er så husk at vælge costom opsætningen og ikke lade den gøre for dig. Jeg har nogle artikler der forklarer hvorfor og hvordan, hvis du er interesseret i det. Vi kan switche over til privat post for ikke at svine for meget til i forummet.