Avatar billede daphne Novice
20. april 2016 - 09:07 Der er 2 kommentarer

Noget gik galt - prøv igen.

Jeg har en Samsung Galaxy S5, der er begyndt på - flere gange om dagen faktisk - at komme med sådan en lille pop-up i bunden af skærmen, hvor den siger: ''Noget gik galt. Prøv igen' - men den fortæller mig ikke, HVAD der er gået galt.

Er pænt irriterende. Det er både, når jeg f.eks. skriver en sms, er når jeg er inde i forskellige apps, når jeg tager et billede, sender et billede fra galleri.

Jeg er ved totalt at få spat, for hvordan får jeg den til at stoppe med den pop-dims ? - jeg har prøvet at fejl-finde, men den funktion kan jeg ikke finde, og den fortæller mig intet om, HVAD der gik galt.

Så er meget forvirret. Håber nogen kan hjælpe mig, da det er pænt irriterende.

På forhånd tak.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2016 - 00:37 #1
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2016 - 00:42 #2
hv tode det var pc  Samsung Galaxy S5 prøv og kør chrome ind på nu eller ta lige et billede af den så vi kan se den https://billedeupload.dk/