Avatar billede peterpeter Seniormester
04. maj 2016 - 12:19 Der er 5 kommentarer

Ny android mobil - hvordan flytter jeg data ??

Kære alle

Jeg kender kun til hvordan man gør dette på iPhones, ikke Android mobiler - men:

Min kone har, som den eneste i familien en Samsung Android telefon og nu skal hun have en ny Samsung Android.

Hun vil gerne have flyttet alle sine sms'er, billeder, kontakter etc. etc. over på den nye - men hvordan gør man nemmest det ???

På en iPhone bruger man iCloud og sikkerhedskopi - men hvad gør man på en Android ???

Håber nogen vil linke til hjemmeside der nemt forklarer det ???

På forhånd tak

/Peter
Avatar billede hjolsen Ekspert
04. maj 2016 - 13:00 #1
Jeg bruger en app Super Backup til sms /calllogs , som kopier til Dropbox og gendanner derfra .Billeder  og kontakter ligger på min google konto !
Avatar billede poko1 Ekspert
04. maj 2016 - 14:08 #2
Avatar billede eveeve Praktikant
22. august 2016 - 08:25 #3
Sådan overfører android mediefiler som billeder til computeren, kan du prøve Google Drev Backup, Google Fotos, USB. Men hvis du vil overføre tekstbeskeder eller kontakter fra Android-telefon til computer, vil disse metoder ikke hjælper, skal du bruge en android assistent til at hjælpe.
http://www.coolmuster.com/android-assistant.html
Avatar billede Agatha Alice Praktikant
23. august 2016 - 08:14 #4
For å overføre data fra samsung galaxy til datamaskinen, kan du bruke en android filbehandler app for å hjelpe, bare noen få enkle trinn for å overføre alt fra mobiltelefonen til datamaskinen. Og du kan også bruke den til å administrere disse data på datamaskinen.
http://www.android-file-manager.com/
Avatar billede eksmojo Forsker
23. august 2016 - 14:31 #5
Jeg bruger denne

https://www.airdroid.com/

Huawei P9 lite