Avatar billede daltese Nybegynder
06. maj 2016 - 16:26 Der er 1 kommentar

Hvilket kabel skal jeg bruge til min gamle AGK Nordic mp3 afspiller?

Hej,

Jeg har fundet min første mp3 afspiller, som har ligget gemt i en kasse i mange år.

Jeg er blevet nysgerrig på hvad indholdet på den er, men har ikke kunnet finde et kabel der passer til dens port.

Har skrevet til en online butik der sælger kabler, men får at vide de ikke kan genkende porten.

Jeg har også skrevet og ringet til AGK Nordic, men får ikke noget svar og kan ikke komme igennem.

Der står USB ved porten. Jeg har også et Aries Camera, med en port der ligner, og der er jeg blevet fortalt at det ligner en IEEE firewire kabel.

Er der nogen som ved hvor man kan finde manualer til agk nordic musikafspiller, eller som har kendskab til hvilke kabel agk nordic brugte før i tiden?
Avatar billede milter Ekspert
06. maj 2016 - 21:58 #1
Prøv at rulle ned til ca. midt i teksten i linket herunder. Der vil du finde billeder af forskellige USB-porte og -stik.

https://en.wikipedia.org/wiki/USB