Avatar billede Ulrik63 Nybegynder
15. maj 2016 - 18:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

irriterende http://navigation.iwatchavi.com/

jeg har efterhånden prøvet alt som man normalt ville gøre for at fjerne denne "trussel".
AntiMalware, CCleaner, kaspersky virus removing tool, har ikke kunne hjælpe mig. Da jeg jo ikke er millionær har jeg søgt på nettet for at finde " et gratis værktøj" til at hjælpe mig.
Er den nogen som kender en løsning

på forhånd Tak

ulrik63
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2016 - 21:14 #1
Ville selv prøve Adwcleaner og Junkware Removal tool, hvis du ikke har prøvet dem.

Tjek også din genvej til browser at den er rigtig og "peger" det rette sted hen
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2016 - 21:15 #2
Avatar billede Ulrik63 Nybegynder
16. maj 2016 - 07:51 #3

Adwcleaner fjernede "truslen". Hvorfor tænkte jeg ikke på det!!

tak skal du ha'

Ulrik63
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2016 - 09:13 #4
Velbekomme. Godt den løste problemet.
Husk en anden gang at tilbyde de point du udlover i tråden. Det gør du ved at bede om svar du kan lukke med.
"svar" bruges til løsninger og pointgivning, og du kan ikke lukke med en kommentar.
Fortsat god pinse til dig :-)