Avatar billede barth Professor
26. maj 2016 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Frontpage

Jeg er på ferie i udlandet i øjeblikket, og jeg har desværre glemt CD'en med programet Frontpage der hjemme.

Jeg troede det lå på min computer i udlandet, men det er åbenbart forsvundet da jeg gik over til Windows 10.

På Google ser det faktisk ud til - og hos Microsoft - at man gratis kan downloade programmet, men jeg har blot ikke kunne finde et sted hvor jeg rent faktisk kan hente det. Er der en der kan hjælpe.

Årsagen er at jeg har et problem med en hjemmeside jeg redigerer:

http://www.erhoffs-familiefond.dk/  under billeder: http://www.erhoffs-familiefond.dk/uddelinger.htm  under 2016: http://www.erhoffs-familiefond.dk/billeder_fra_legatuddeling%202016.htm

Surftown support siger det er et link der er forkert, men teksten til alle billederne er på siden, og rent faktisk er et af billederne der også.

Det hele ligger på samme side som jeg har uploaded, så det kan da ikke være noget med et link, når en masse af det der er på siden er med på hjemmesiden, men ikke det hele??

Er der også én der kan hjælpe mig med det??
26. maj 2016 - 11:48 #1
Det ser ud til at billederne ikke er uploadet.
Avatar billede barth Professor
26. maj 2016 - 12:14 #2
Hej.
Men hvordan kan det så være at al tekst er på siden og ét af billederne. Alle billeder og tekst er jo lagt ind på samme side, så det er vel én samlet fil? Og hvis ikke, kan du så hjælpe mig med et råd til hvordan jeg løser problemet. Tak fordi du vil hjælpe.
26. maj 2016 - 17:14 #3
Teksten er en del af HTML-dokumentet. I dette dokument er der indsat henvisninger til billedfilerne, som ligger som separate filer.

Kun HTML-dokumentet og den ene billedfil er tilsyneladende uploadet.

For at løse problemet skal du have adgang til billederne, som derefter skal uploades.
Avatar billede barth Professor
26. maj 2016 - 19:12 #4
Hej igen og tak.
Jeg har alle billederne, og jeg mener jo jeg har oploaded dem i og med de er på siden i Frontpage?????
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2016 - 09:59 #5
http://www.erhoffs-familiefond.dk/DSCN0389.JPG

Dette billede burde jf din kildekode eksistere - det gør det ikke, så enten henviser du forkert til billedet eller, som erikjuul skriver, har du ikke uploadet billederne.
Avatar billede barth Professor
28. maj 2016 - 10:32 #6
Undskyld. Jeg er ikke så teknisk, så jeg forstår ikke helt.
Men i og med jeg har kopieret alle billederne ind på siden i FrontPage så det ser ud som jeg gerne vil have det, må de da være uploaded. Ikke???
Hvordan ændrer jeg henvisningen?
Tusind tak fordi I hjælper mig.
Avatar billede keysersoze Guru
29. maj 2016 - 12:05 #7
Jeg ved ikke hvordan du har uploadet filerne - men siden det ene billede ligger der og referencen er ens på alle billederne tvivler jeg på at det er et referenceproblem men bare skyldes at du ikke har uploadet billederne.
Avatar billede barth Professor
05. juni 2016 - 13:26 #8
Så har jeg fået løst problemet. Jeg har kopieret de billeder det drejer sig om i FTP mappen, og nu virker det.
Avatar billede keysersoze Guru
05. juni 2016 - 14:03 #9
Altså helt som vi skrev hvorfor det helt klart giver mening at din egen kommentar blev løsningen.